02 грудня 2019 року у Плесецькій ЗОШ І – ІІІ ступенів відбулася педагогічна рада «Самоосвітня діяльність – важлива складова підвищення професійної майстерності вчителя.»
Педагогічна рада проходила у формі ділової гри. Із теоретичними основами самоосвітньої діяльності вчителя присутніх ознайомили директор школи Савченко Л. М. та заступник директора Шуст О. О.
У групах педагоги обговорювали напрямки самоосвіти, особисті якості вчителя для здійснення самоосвітньої діяльності, зв’язок між самоосвітою та педагогічною творчістю. Кожен має можливість висловити власну думку. педагоги прийняли до висновку, що реалізація творчого потенціалу вчителя, його самоосвітньої діяльності найбільш ефективно відбувається за таких умов, як створення сприятливого психологічного клімату, атмосфери творчого пошуку новизни; регулярне і своєчасне фіксування досягнень.
Реалізація творчого потенціалу вчителя, його самоосвітньої діяльності найбільш ефективно відбувається за таких умов, як: створення сприятливого психологічного клімату, атмосфери творчого пошуку, новизни; регулярне і своєчасне фіксування досягнень кожного педагога; урахування при плануванні відповідності творчого потенціалу школи з реальними завданнями; стимулювання ініціативи; прояв довіри і поваги до індивідуального педагогічного доробку кожного педагога.
           
   |